marți, 21 octombrie 2008

"I" de la "Idioti" sau "I" de la "Iubire"? (21.10.2008)

Ador oamenii! Sunt fiinte genial de proaste! Asist zilnic la spectacole demne de Broadway! Si totul e gratis! Ca bonus, intru in analiza aprofundata a propriei prostii!
Chiar ador oamenii! Sunt spectaculosi: furnizeaza versiuni atat de diferite ale aceleiasi conditii efemere. N-ai cum sa te plictisesti privindu-i: il vezi pe omul ce refuza toata viata sa invete din propriile greseli, acceptand intr-un final calea dreapta ( adica scurta si comoda) spunand: "asta mi-e norocul!" Dar mai e si intelectualul! eeeeeeeeeee!!! Alta poveste! Sta o viata cu burta pe carte, invata cum sa aplice regului elaborate, tine sa arate lumii: "ia uite ce stiu eu! Am ani grei batuti pe muchie pentru a sti asta! E greu sa fii ca mine!" Nu realizeaza bietul ca are aceeasi soarta ca toti ceilalti pe care-i priveste de undeva de sus!
Apoi e lasul, fie lenes ori harnic caruia-i lipseste curajul de a face ce vrea si sta in colt timorat, gasindu-si toate argumentele conditiei lui statice si intr-un final se resemneaza.
Si as putea sa zic de multi....dar privind in jur, inchid cercul intorcand privirea spre mine. Eu....cea care scriu....si care ma regasesc cate putin in toti oameni astia...pe care...ii iubesc!

P.S. Puteam sa dau mai multe exemple ale tipologiilor de oameni, dar....mi-a fost lene - asta e tipologia in care m-am incadrat acum)

Niciun comentariu: