luni, 29 decembrie 2008

Nelinisti(29.12.2008)

Am probleme serioase sa respir fara dragoste. Ma simt jefuita de
viata. Ma simt orfana. Simt ca toate instrumentele mele de a-mi construi visele s-au erodat. Caut altele. Cateodata gasesc una in alti oameni si sunt imbatata de fericire. Vad speranta. Vad luminita de la capatul tunelului. Apoi vine cineva si mi-o fura. Ma intreb care e mecanismul cu care se fura lumina? Vreau si io!Sunt apoi foarte confuza. Ma uit in jur.....Ma descurajez.....dar incep curand sa caut alta. Ma intreb daca vreodata colectia mea va mai fi completa....sau macar aproape de a fi intreaga?
Dar acum nu mai am aer! Lipsa de aer ma ameteste. Ma simt captiva in propriu-mi corp si-n propria-mi viata. Trebuie sa fi facut ceva foarte grav sa capat o astfel de sentinta! Ma dor toate. Ma simt imbatranita inainte de vreme. Ma uit in oglinda si nu ma regasesc. Atunci incep sa ma oglindesc in alti oameni dar vad o reflexie pe care n-o mai iubesc!
Vreau sa ma (re)gasesc si sa ma ofer cadou inapoi mie intr-o zi perfect normala, asa.....pur si simplu.

Niciun comentariu: