marți, 9 decembrie 2008

Ti-am zis eu ca nu e el...dar tu nuuuu!!! E Batman! E Batman!!(9.12.2008)

Ce vrem de fapt de la viata? Vrem sa fim eroi sau vrem sa ne pierdem in multime cu visele noastre comune si marunte? Eu cred ca totusi nu vream sa fim eroi ci doar sa traim asa de bine iluzia asta incat s-o credem chiar noi insine! Ca doar carui om normal ii place ideea de a ajuta pe cineva fara a avea cu-adevarat vreo rasplata? Fara apreciere, fara notorietate, fara renumele atasat faptei eroice? Toate lucrurile altruiste sunt facute pentru a atrage admiratie si deci adepti....ori cel putin...prieteni. E moneda pe care o platim pentru a nu fi singuri. Oare cui i-ar place sa faca doar lucruri bune din principiu daca asta nu ar atrage dupa sine nici unul din foloasele asteptate? Poate doar cei ce vor sa-si imbunatateasca imaginea despre...propria persoana. Cred ca nimic nu e cu titlu gratuit in viata! Ca doar vorba aia: nici o fapta buna nu ramane nepedepsita!

2 comentarii:

Anna Beauty spunea...

super tare mi se pare...totul,cum poate cineva sa scrie asa...,cum poate cineva sa simta astfel lucrurile, eu chiar daca le-as fi simtit vreodata sau poate m-as fi gandit la ele niciodata n-as fi reusit sa le exprim asa de minunat...garantat.Am stabilit noi aici ca vom face cu siguranta o carticica cu toate aceste ganduri
anto si catalina

Anna Beauty spunea...

super tare mi se pare...totul,cum poate cineva sa scrie asa...,cum poate cineva sa simta astfel lucrurile, eu chiar daca le-as fi simtit vreodata sau poate m-as fi gandit la ele niciodata n-as fi reusit sa le exprim asa de minunat...garantat.Am stabilit noi aici ca vom face cu siguranta o carticica cu toate aceste ganduri
anto si catalina