sâmbătă, 7 martie 2009

8 martie - White picked fanced house...the whole nine yards (8.03.2009)

Sunt sigura acum ca vreau acelasi cliseu pe care-l cauta toata lumea cu disperare. Am obosit (temporar...n-am nici o indoiala ca voi recidiva) sa inventez si reinventez, cu asa-zisa asertivitate si mult zel, samburele-n cireasa, macu'-n cozonac, funda pe cadou, soarele pe cer, Fat Frumos calare si ce stiu eu ce alte chestii normale pe care tot incerc sa le mutez ....ori ...mutilez (ex de mutanti: cireasa fara samburi, cozonaci cu crema de aur, funda ca si cadou, soarele ca un seaman de-al nostru ori Fat Frumos calare pe racheta). Ok....deci vreau cliseul ....insa daca se poate....imbracat mai putin sobru si cu niste accesorii colorate si total nepotrivite pentru multe locatii (ei...doar e luna femeii...cum era sa ma dezic de propria rasa tocmai acum, faimoasa prin a-si dori chestii dulci dar acre, dure dar sensibile...de-astea???....asta pe langa multele paranteze imperativ necesare pentru a ma face inteleasa).
Mi-am dat seama zilele astea (mda...numai acum...ce sa-i faci?!?!) ca nu ma voi lovi nicicand de situatia in care gripa-mi va bate la usa si imi va spune: "...buna dimineata domnisoara Anca. Vreau sa va anunt ca zilele astea va trebui sa va raciti! Vineri e ok pt. dvs.?" Si lumea mai spune ca reflectia si meditatia nu duc nicaieri!!! Sunt curioasa dupa concluzia asta ce vor mai avea de comentat!!!
In fine....cam asta e punctul meu prezent de vedere! Sa vedem unde ma va duce noul drum? Asta e manifestul meu feminist de 8 martie!!! De ce feminist??? Simplu! Pentru ca si eu, ca femeie, am experimentat in sfarsit efectul Coolidge! Cu propriile mele viziuni despre viata!


Niciun comentariu: