miercuri, 8 aprilie 2009

Monologul vaginului (24.03.2004)

Stii iubitule....as vrea sa povestim....(sper ca de data asta te vei preface macar ca asculti). Uite....m-am tot gandit, poate nici eu nu-s perfecta (dar in orice caz mai buna ca tine) dar vreau macar sa-mi spui daca ai ceva sa-mi reprosezi (ei, asta ar fi culmea acum, tot tu sa fii nervos!). Intr-un cuplu trebuie sa existe armonie si mai ales comunicare (asta daca ti-ai ridica si tu ochii de pe afurisitul ala de calculator din cand in cand). Ok....deci treaba sta asa: vreau sa fii si tu mai romantic, sa-mi faci mai multe surprize, ca la inceput, sa iesim mai des (sper ca intelegi ca fara idiotii aia de prieteni ai tai!), vreau sa-mi mai spui cat de frumoasa sunt (ca doar toata lumea stie ca frumusetea vine din interior....ei si ce daca am mai pus si eu 1kg...doua). Ce zici? Hai! Asa-i ca va fii totul ca la inceput? Vai iubitule....ce bine-mi pare ca am vorbim! Stiam ca ma voi simti mai bine dupa ce vorbim! Iubitule??? M-auzi??? Iarasi ai adormit? Uf!

Niciun comentariu: