duminică, 17 august 2014

2 the one that got away


Stii...te-as fi putut iubi. Mult! Te-as fi trezit in fiecare dimineata cu un sarut pe ochi si pe nas chicotind de bucurie.
Te-as fi putut strange in brate. Tare! Ca sa simti ca vulnerabilitatea nu poate fi o slabiciune cand esti protejat de bratele mele.
As fi avut grija de tine. Mereu! Nu as fi uitat niciodata ca sunt o femeie iar tu esti barbatul meu.
Te-as fi lasat sa zbori. Sus! Pentru ca nu as putea iubi un vultur fara aripi oricum!
Te-as fi iubit nu pentru ca am nevoie de tine ci pentru ca mi-ai fi imbogatit viata. Te-as fi avut alaturi cu mandrie stiind ca nu-mi aparti.
Te-am dorit alaturi ca sa cantam impreuna, sa facem dragoste si sa nu ne lasam unul pe altul sa ne moaram copilul din noi.
Dar tu ai ales sa nu facem toate astea impreuna! Sper ca motivul e ca deja le faci cu altcineva.

Niciun comentariu: