luni, 9 februarie 2009

Mica publicitate: vanzator ambulant de vise (9.02.2009)

Vand vise impachetate in hartie colorata!! Am vise de iubire, vise despre spiritualitate, vise cu iz de om important, vise despre nemurire, vise cu aroma de faima sau de anonimat, vise despre cunoastere si autocunoastere, vise despre calatorii si aventuri, vise despre suflete pereche si prietenii de-o viata, am vise calde, reci, proaspete, vechi, concentrate in esenta pura sau diluate

......numiti visul...eu il am!

Pentru cei ce au deja visele la posesor ofer ambalaje multicolore, monocolore, creponate, ceruite, cutii, funde, ornamente si aranjamete. Iar pentru cei mai nefericiti ofer discounturi personalizate in funtie de vis si gradul de nefericire sau chiar donatii celor cu drame impresionante.

Cumparati deci un vis!....e ...cred...cel mai real lucru pe care-l puteti detine intr-o viata de om!

Un comentariu:

Ana spunea...

Aş vrea şi eu vreo 2 kile... dar să fie proaspete căci m-am cam săturat de cele pe care le ţin de mult la mine în debara, au început să prindă un gust puţin amar...